Klubtur 31. maj til Samsø
En dejlig søndag i Maj tog vi afsted til årets første klubtur - til Samsø :-) Vi havde planlagt to ruter - en rundt på den sydlige halvdel på ca. 60 km. - en lille frokost på et lækkert sted "den gamle købmandsgård" og til sidst en tur rundt på den nordlige halvdel også på ca, 60 km. :-) Vi sluttede dagen af med en lækker is inden vi trillede til færgen retur til Kalundborg. En fantastisk skøn dag med gode veje og lidt forskelligt terræn - kunne godt have ønsket os lidt mere solskin men selskabet fejlede i hvert fald ikke noget,