Sæsonfinale og Generalforsamling 2023/24

Goldboys
14. jan. 2024

Så fik vi afholdt Sæsonfinale og Generalforsamling i Goldboys ! Spændende dag, med episke momenter.

Først må vi rose vinderne af fodboldturneringen, der blev afholdt i Svanemøllehallen ! Det var fire stærke hold, men et hold var bare lidt bedre da de gjalt !!

Dernæst blev straffesparkskonkurrencen afholdt, vinderen blev Bjørn, stærkt gået og tak for den finde sponsorgave fra Johan og andre ! Det sportslige blev afsluttet med Champagne og holdfoto, tak til sponsorerne og tak til alle for et godt sportsligt arrangement hvor vi sikrede at alle havde en god oplevelse

Så var der Generalforsamlingen.. Mange emner blev vendt under Formandens kyndige ledelse. Men vi startede med en Goldboys Quiz, skabt af Stau, hvor Ringsted vandt og Ole / John var tætte runners-up ! Tak til gavesponsorene !

Dernæst fik vi debatteret skabelsesbetningen, Goldboys startede åbenbart i Sognestuen ved Gentofte Kirke, et helligt sted, år 2006. Allerede året efter blev den anden hovedgren fusioneret ind, en "merger of equals" som har bragt os til hvor vi er nu !

Ni mand har indleveret data om spille- og løbeevner, og de kan nu indgå i dialog med spilmesteren Stau og udvikling af spillet. De øvrige har ingen indflydelse og deltager blot

Det blev besluttet at vi skulle have nye bolde, således at Goldboys kommer på niveau med Premier League og vi kommer til at lave lækre afleveringer fremover

Den Gyldne Støvle gik fortjent til Stau, for hans rummelige og inkluderende stil, han er stabil og vedholdende, høj deltagelse, quizmaster etc etc ! Meget fortjent, og i år var der faktisk to støvler !

Det er blevet moderne at abdicere, og Nestoren trak sig fra Bestyrelsen efter en meget bevæget tale om de opnåede resultater, kammeratskabet, de fælles værdier omkring sport og alkohol osv... Han stopper 14/1 sammen med Dronningen ! Ny i Bestyrelsen er Stau, eneste kandidat, meget fortjent !

Og Formanden blev genvalgt igen !!

Der var afterparty på Oles Hus, vi ses på grønsværen !

Klar til at komme i gang?

Udforsk Holdsport, eller opret en konto med det samme og begynd at administrere din klub. Du kan også kontakte os for at få hjælp til opsætningen af din klub.
Hvad koster det?
Hvilke behov har din klub? Basis eller PRO abonnement?
Funktioner
Ingen 2 klubber er ens. Vores funktioner dækker dine behov.
Funktioner