Hygge ved spejderhytten
Traditionen tro deltog vi i arrangementet af Svinninge Lokalforum første tirsdag i juni :-) hvor vi cykler sammen med alle de andre fremmødte en tur rundt i lokalområdet. Vi havde fået støvet klubben tandem af og i år var det Søren Klink og Andrew Malcolm fra bestyrelsen der havde fået æren at styre den.
Efter en frisk tur hvor der var fuld fart over feltet, var der lækre grillet pølser og en sodavand til halsen og til sidst blev der trukket lod om nogle fine præmier, som nogle af de lokale havde doneret til arrangementet.