Vilkår og betingelser for medlemmer i Peder Most Garden
Læs dem grundigt igennem.
I Peder Most Garden benytter vi Holdsport til:
Medlemsregistrering
Planlægning af aktiviteter
Booking af undervisning
Kontingentopkrævning
Nyhedsinformationer
Som medlem er det din opgave at holde dig orienteret om aktiviteter samt evt. ændringer og beskeder.
Du kan vælge mellem notifikationer eller mail beskeder. Vi anbefaler notifikationer.
Er du under 14 år, skal du have minimum een forældre knyttet til din profil.
Ideelt skal forældre oprette egen profil og knytte den til barnet.
Holdsports administrator står klar med support i enhver situation via holdsport@pedermost.dk
Medlemsregistrering:
Din profil skal indeholde mail-adresse, telefon nr. og fødselsdato - også årstallet!
Aktiviteter:
I kalenderoversigten vil de aktiviteter, der vedrører dig og dine hold fremgå.
Når aktiviteten oprettes, er du automatisk tilmeldt.
Kan du IKKE deltage, skal du melde fra inden den tilmeldingsfrist, der står i aktiviteten.
Får du som uniformeret og spillende garder ikke meldt fra før fristen er udløbet, skal du finde en anden, der kan spille din stemme. Du skal også give din dirigent og bandmanager besked.
For aktiviteter med deltagerbetaling vil der være eet beløb for hele aktiviteten uanset, om du deltager helt eller delvist i aktiviteten.
Har du ikke meldt fra inden fristen, vil den fulde deltagerbetaling alligevel blive opkrævet.
Undervisning:
De to første undervisningsgange er gratis.
Der er 37 x 25 min. soloundervisning pr. sæson (august til juni) samt Elevband en time ugentlig. Elevband er for alle musikelever.
Soloundervisning bookes ved at følge vejledningen ”Vejledning i booking” under menupunktet Forum i Holdsport.
Vores musiklærere er hhv. musikpædagoger, professionelle musikere eller konservatoriestuderende, der alle har flere arbejdspladser. Derfor vil det fra tid til anden forekomme, at vi benytter vikar.
I store træk følger vi skolernes ferie.
Hvis musiklæreren aflyser, efterlæses lektionen. Dog kan musiklæreren aflyse pga. sygdom to gange pr. sæson uden at efterlæse.
Hvis jeres barn er forhindret i at komme til undervisning, skal der sendes afbud til musiklæreren via chatten i Holdsport.
Kontingent, indmeldelse, ændringer i medlemsstatus og udmeldelse:
Kontingent opkræves kvartalsvis 1/1, 1/4, 1/7 og 1/10.
Opkrævningen sker via Holdsport. Det er muligt at registrere automatisk betaling med kreditkort.
Ved indmeldelse er bindingsperioden indmeldelsesmåneden, det resterende aktuelle kvartal samt efterfølgende hele kvartal.
Der er følgende kontingent kategorier:
Aktiv med samspil og soloundervisning.
Aktiv med 2 instrumenter /dobbelt tid.
Aktiv med samspil.
Minimoster.
Støttemedlem.
Ikke aktiv med 1 instrument.
Ikke aktiv med 2 instrumenter.
Gældende kontingentsatser kan findes i menupunktet Forum på Holdsport eller på pedermost.dk
Ændringer i dit medlemskab skal oplyses til holdsport@pedermost.dk senest en mdr. før et kvartals begyndelse. Dvs. 1/3, 1/6, 1/9 og 1/12.
Ved for sen oplysning til holdsport@pedermost.dk opkræves der kontingent for det kommende kvartal.
Der tilbagebetales ikke kontingent ved for sen oplysning om ændring.
Udmeldelse skal ske til holdsport@pedermost.dk senest en mdr. før et kvartals begyndelse. Dvs. 1/3, 1/6, 1/9 og 1/12.
Der tilbagebetales ikke kontingent ved for sen udmeldelse.
Alkoholregler:
Generelt, Ved indtagelse af alkohol må der på intet tidspunkt fremvises en opførsel, der kan skæmme gardens profil i offentligheden.
Ved indtagelse af, eller i forbindelse med alkohol, må der på intet tidspunkt fremvises en upassende opførsel overfor andre personer i gardens regi.
Der må ikke nydes alkohol – eller ryges - i uniform, med mindre den ansvarlige ved det enkelte arrangement giver tilladelse hertil.
Den ansvarlige ved det enkelte arrangement kan til enhver tid forbyde indtagelse af alkohol. Dette kan være for hele garden eller for enkeltpersoner.
Der må ikke nydes alkohol/indtages euforiserende stoffer forud for prøver af enhver art, arrangementer og lignende. Det er under ingen omstændigheder tilladt at medbringe eller indtage nogen former for euforiserende stoffer i garden.
Alder, Personer under 16 år må på intet tidspunkt indtage alkohol. Personer, der er fyldt 16 år må indtage alkohol ifm lukkede arrangementer i gardens regi, hvis der foreligger en skriftlig tilladelse fra forældre eller værge.
Personer, der er fyldt 18 år, må indtage alkohol. 3. Sanktioner Overtrædelse af ovennævnte bestemmelser kan medføre bortvisning/ hjemsendelse eller ekskludering fra garden, hvilket alene kan besluttes af bestyrelsen. Forældre eller værge kontaktes/informeres altid i sådanne tilfælde
Ovenstående er gældende fra 1. August 2024.