ØBG Håndboldbestyrelsen indstillet til Morten Stig-prisen
Der blev sat et flot punktum på endnu en god sæson for ØBG Silkeborg Håndbold, da ØBG Håndbolds bestyrelse blev nomineret til Morten Stig-prisen. Prisen uddeles til personer, foreninger eller grupper, der har gjort en ekstraordinær indsats for dansk håndbold gennem fællesskab, engagement og menneskelighed.
Nomineringen er en anerkendelse af det store og flotte arbejde, som ØBG Silkeborg Håndbolds bestyrelse har lagt i udviklingen af ØBG Håndbold gennem flere år. Bestyrelsens store arbejde har været med til at skabe de bedste rammer for børn, unge og voksne, hvor de har kunnet møde op, mærke følelsen af fællesskab og sammenhold samt få muligheden for at udvikle sig som spillere.
I ØBG Silkeborg er vi stolte af at have en gruppe frivillige mennesker, som har lagt meget tid og engagement i klubben. Den indsats, som de har lagt i spillernes udvikling både socialt og sportsligt og har været med til at skabe et stærkt fællesskab, hvor alle føler sig velkomne og værdsatte.
Nomineringen er derfor ikke kun en anerkendelse af bestyrelsens arbejde, men også et klap på skulderen over den positive udvikling og det stærke fællesskab, som bestyrelsen har været med til at skabe i ØBG Silkeborg håndbold.
Selvom prisen ikke endte i ØBGs hænder denne gang, er nomineringen i sig selv en stor ære og et vidnesbyrd om, at det frivillige arbejde gør en stor forskel.