Player_slider

Spørgsmål & svar

Hvordan fjerner jeg blokereringen af et medlems mailadresse?

Hvorfor blokeres nogle mailadresser?

I klubbens medlemsliste finder du af og til mailadresser på medlemmer/trænere, som står angivet som blokeret.

Dette skyldes forskellige årsager, hvoraf størstedelen vedrører:


- Stavefejl i mailadressen

- Mails ender i modtagerens spamfilter (bed modtagere om at kigge i uønskede mails)

Åbn Medlemmer i klubben og få vist, hvem der står med blokeret mailadresse. 

  1. Tryk på  øverst til venstre
  2. Tryk på MEDLEMMER
  3. Vælg filteret E-mail og sæt flueben i Blokerede e-mailadresser




Du står nu i klubbens medlemsliste og får vist modtagere med blokerede mailadresser (som dermed ikke modtager mails sendt fra Holdsport), som markeres med et  ud for mailadressen. 

Du kan nu vælge at fjerne blokering enkeltvis eller fjerne blokeringer for flere på én gang.

Fjern blokering enkeltvis


  1. Find det medlem/træner, du vil fjerne blokering for (søg evt. på navnet i søgefeltet)
  2. Tryk på 
  3. Tryk på  Fjern blokering
  4. Tryk på Fjern blokering og afslut med Ja


Fjern blokeringer for flere på én gang


  1. Tryk på Mere til højre på skærmen
  2. Tryk på  Fjern blokering
  3. Alle blokerede mailadresser i klubben vises, og klik nu på Fjern alle blokerede e-mail og afslut med Ja


Uanset hvilken metode du benytter, vil systemet nu forsøge at sende mails til modtageren/modtagerne på ny. 

Hvis brugeren stadig ikke modtager mails fra Holdsport, eller igen ryger tilbage på blokeringslisten, så kontakt Holdsport på info@holdsport.dk for at fjerne blokeringen.

I mailen bedes du angive, hvilke mailadresser/personer, du vil have fjernet blokeringen for.

Var denne artikel brugbar?
1 af 3 synes dette var brugbart
Gør som 1.259.000 andre og opret dig hos Holdsport