Var der ikke nogle slikbøtter i overskud fra landsstævnet ?

Jægerspris Underducks
31. maj. 2026

Hej alle som var med til at pakke sammen efter landsstævnet.

Klubben fik nogle bøtter / spande med slik med, og der var vist noget i overskud da vi skulle hjem, er der nogle som har det stående ?

- Vi tænker det kan bruges her til afslutningsfesten 10/6.

Dbh. Bestyrelsen

Jacob Jørgensen

Klar til at komme i gang?

Udforsk Holdsport, eller opret en konto med det samme og begynd at administrere din klub. Du kan også kontakte os for at få hjælp til opsætningen af din klub.
Hvad koster det?
Hvilke behov har din klub? Basis eller PRO abonnement?
Priser
Funktionsoversigt
Ingen 2 klubber er ens. Vores funktioner dækker dine behov.
Funktionsoversigt