Player_slider

Lillerød Badminton Klub - 15. nov. 2021

LB møder KBK Kbhvn. i spændende topkamp

Af: Jens Buck-Jensen

Søndag 21. november indbyder Lillerød Badmintonklub til topkamp, når klubben på Danmarks bedste hjemmebane i Lillerødhallen tager imod gæsterne fra hovedstaden – den tidligere storklub på Østerbro, KBK Kbhvn.

KBK er anført af sportschef og cheftræner Peter Gade i færd med at genfinde fordums storhed. Gæsterne har ikke tabt en holdkamp i over to år og gik fra 3. division ubesejret gennem 2. division. Efter oprykningen til 1. division har holdet efter de fire første kampe i efteråret markeret sig som en af favoritterne til sammen med Hvidovre, KMB 2010 og Lillerød til at spille med om en plads i oprykningsspillet til næste sæsons liga. KBK indtager før mødet med LB 2. pladsen.

LB følger lige efter på 3. pladsen og har vundet tre ud af sine fire kampe, og med kampen mod KBK taget holdet nu hul på den sidste del af efterårets kampe, der alle omfatter møder med rækkens tophold. Kampen mod KBK er derfor en nøglekamp, der skal vindes, hvis holdet for alvor vil gøre sig gældende i kampen om oprykning. En sejr over KBK vil pynte i tabellen og booste holdets selvtillid før december og januars møder med Solrød og KMB 2010.

Kampen er tilrettelagt som en søndagskamp med start 14.00, fordi LB’s tre øvrige seniorhold alle spiller hjemme lørdag fra 12.30. Her møder LB 2 – Aalborg Triton og herefter følger LB 3 – Charlottenlund 14.00 og LB 4 – Herlev 16.30.

Der er gratis adgang til alle kampe.

Telefontid

Mandag til fredag fra kl. 9.00 til 12.00

Er du medlem, forældre eller træner og har brug for support

5386 0222

Er du admin der ønsker support? Eller har du spørgsmål til Holdsport som foreningssystem, priser, funktioner, opsætningshjælp mv.

5370 2022

Holdsport.dk ApS
Graven 3
8000 Aarhus

Følg os på
Er du på udkig efter et alt-i-et medlemssystem?
Holdsport gør livet lettere for alle i foreningen i form af:
Nem og gratis SMS/Email-kommunikation på tværs af hold og afdelinger
Bevar al medlemsdata i én og samme platform, som kan tilgås lige ved hånden via mobilapp
Få overblik over fremmødestatistik, medlemshistorik og medlemsbetaling
Opkræv medlemskontingent automatisk og bliv fri for lange restancelister
Opret klub
Gør som 1.284.000 andre og opret dig hos Holdsport